FANDOM

SlashHarkens.png

Slash Harkeny

 Slash Harken to specjalna broń montowna na Rycerzach Mroku.

OpisEdytuj

Slash Harken ma postać szczypców połączonych z drutem którego drugi koniec jest przymocowany do wyrzutni. Z tej wyrzutni wyrzucany jest w kierunku celu w który się wgryza. To broń o zastosowaniu zarówno jak i w defensywie jak i w ofensywie. Jest bardzo przydatny podczas wpinaczki na bardzo stromą górę. Podczas walki jest wykożystywany jako pocisk wystrzeliwywany w stronę wroga a potem ponownie wciągany. Slash Harkeny standardowo są montowane na klatce piersiowej Rycerza, chociaż niektóre modele takie jak Tristan, Shen Hu oraz Lancelot mają zamontowane Harkeny na przedramionach oraz biodrach. Inne modele mają pojedyńczy Harken umieszczony w klatce piersiowej takie jak Gurren Mk-II, Gekka, Akatsuki, Zangetsu. Jeszcze inne modele takie jak Gawain oraz Galahad mają zamontowane Harkeny w palcach u rąk. Niektóre Harkeny mają unikalne wyposażenie np. Harkeny Tristana potrafią się połączyć w potężne działo energetyczne. Harkeny zainstalowane w Shen Hu mają zdolność rażenia wroga prądem oraz obracania się wokół ręki Rycerza odbijając wrogie pociski. Natomiast prawa ręka Gurena S.E.I.T.E.N Osiem Elementów jest przebudowana na postać Harkena i ma wbudowany miotacz Fali Radiacyjnej. W niektórych Harkenach montuje się system zwany Wzmacniaczem Harkena. To specjalne silniki rakietowe umieszczone na szczypcach Harkena poprawiwjąc jego trajektorię oraz szybkość lotu Harkena.  

WykorzystanieEdytuj

Wykorzystanie Opis Grafika
Dwie niemodyfikowane kotwice, umieszczone na bokach korpusu.
Dwie niemodyfikowane kotwice pod korpusem.
PanzerHummelSH.png
Jedna niemodyfikowana kotwica, po lewej stronie klatki piersiowej.
Dwie niemodyfikowane kotwice, umieszczone na biodrach.
Dziesięć kotwic w formie palców.
GawainSH.png
Cztery kotwice z dodatkowym napędem, umieszczone na rękach i biodrach.
SlashHarkens.png
Dwie kotwice na ramionach i jedna na głowie.
PercivalSH.png
Dwie duże kotwice na rękach, mogące połączyć się w potężne działo. Wykorzystywane głównie do ataku.
TristanSH.png
Osiem kotwic, zamontowanych w specjalnych wyrzutniach na biodrach.
GarethSH.png
Dwie kotwice ukryte w kolanach.
Dwie kotwice na rękach, mogące się obracać i być wykorzystane jako tarcza. Może porażać wrogów. Czesto wykorzystywane do związywania przeciwników.
ShenHuSH.png
Pięć wielkich kolców zamiast kotwic.
Kotwica zamontowana na końcu rękojeści.
Dwie kotwice na burtach łodzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki