FANDOM

Sakuradyt to bardzo rzadki minerał który istnieje w Świecie Code Geassa. Został opisany jako "Kamień Filozoficzny" przez pierwszych odkrywców w czasach średniowiecza. W późniejszych czasach Marco Polo podczas swojej podróży do japonii odkrył duże złoża tego minerału. Kiedy Sakuradyt okazał się nadprzewodnikiem i że wyzwala ogromne ilości energii, Japonia stała się głównym eksporterem tego materiału i produkują prawie 70% Sakuradytu na świecie. I to dzięki niemu technologia rozwineła się tak szybko i bardzo.

To właśnie Sakuradyt był głównym powodem inwazji Świetego imperium Brytyjskiego na Japonię. Imperium chciało zaoszczędzić koszty związane z eksportem minerału. Przez co została wywołana Druga wojna na pacyfiku którą wygrało Imperium. Jedna z największych kopalń Sakuradytu znajduje się w Górze Fuji co powoduje sprzeciw wielu japońskich nacjonalistów.

WłaściwościEdytuj

Prawdziwe właściwości są nie są do końca znane. Ale wygląda jak różowa skała. Jest niezwykle wybuchowy. Przez to że jest nadprzewodnikiem i  wytwarza ogromne ilości energii jest wykorzystywany w produkcji Rycerzy Mroku. 

ZastosowanieEdytuj

Jest używany w Napędzie Yggdrasil jako źródło energii. Używany też do zasilania innych maszyn. Jest też używany do zrobienia małych bomb. 

SłabościEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki