FANDOM

Revolving Blade Sword.png

Revolving Blade Sword

Revolving Blade Sword to specjalny miecz który wykorzystując super wysoką temperaturę oraz rotacyjne ruchy jest w stanie przeciąć większość metali z których są zbudowani Rycerze Mroku. Ten miecz jest zbudowany podobnie jak piła mechaniczna, gdzie na ostrzu jest umieszczony rząd małych ostrzy który obraca się na całej długości ostrza. główną różnicą jest wykożystywanie wysokiej temperatury by miecz był jeszcze ostrzejszy. Chociaż ten typ miecza nie jest skuteczny przeciwko mocno opancerzonym rycerzom mroku takich jak Mordred, którego bezpośrednie trafienie nawet nie zarysowało pancerza. Jego brytyjskim odpowiednikiem jest Maser Vibration Sword.

HistoriaEdytuj

RBS był początkowo używany przez Cztery Święte Miecze i Kysoshiro Tohdoh w które wyposażone były ich Gekka, ale później stał się standardowym uzbrojeniem całego Zakonu Czarnych Rycerzy. Jednakże Tohdoh stworzył własne wersje tego miecza takie jak "Brake Sword" i używane były jedynie w jego prywatnych Rycerzach Mroku: Gekka Kyoshiro Tohdoh oraz Zangetsu. Brake Sword jest bardzo podobny do RBS z tą różnicą że jest wyposażony w dodatkowe silniki odrzutowe umożliwiające łatwiejsze manewrowanie mieczem oraz jest wyposażony w Slash Harken na końcu rękojeści.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki