FANDOM

Lancelot
Lancelot2.png
Typ jednostki:
Rycerz Mroku siódmej generacji
Kryptonim:
Lancelot
Producent:
Camelot
Główni Użytkownicy:
Status:
Ulepszony
Przekształcony w:
Lancelot Conquista,

Lancelot Club, Lancelot Grail, Lancelot Trial, Vincent, Lancelot Enhanced,

Wersje:
Lancelot Air Cavalry

Lancelot Frontier

Znani Piloci:
Suzaku Kururugi, C.C., Marrybell mel Britannia (Lancelot Trial)

To eksperymentalny Rycerz mroku siódmej generacji. Został skonstruowany przez Lloyda Asplunda. Lancelot jest znacznie lepszy od poprzednich modeli z powodu zastososowanie dużej ilości Sakuradytu zarówno w pancerzu jak i w jego Napędzie Yggdrasil. Jest ciągle w fazie rozwoju o czym świadczy brak katapulty pilota. Jego pilotem jest Suzaku Kururugi.

Projekt i RozwójEdytuj

Jako jednostka zupełnie nowej generacji, Lancelot posiada wiele eksperymentalnych i innowacyjnych rozwiązań technicznych oraz wynalazków, które nie były stosowane w poprzednich generacjach. W klatce piersiowej ma schowane dwa Sensory Factsphere. W przedramionach ma zainstalowane tarcze energetyczne typu Blaze Luminous, oraz cztery chwytaki typu Slash Harken w których po raz pierwszy użyto Harken Booster do zwiększenia skuteczności. Jest również wyposażony w dwa miecze typu MVS oraz miotacz typu VARIS strzelający antymaterią.

HistoriaEdytuj

Lancelot został po raz pierwszy użyty w czasie zamieszek w Getcie Shinjuku. Prawie przez cały pierwszy sezon Lancelot jest używany na ziemnie. Dopiero pod koniec serii zostało po raz pierwszy użyty System Float.

W drugim sezonie Lancelot zostaje ulepszony do wersji Lancelot Conquista. W tej wersji System Float stał się standardowym wyposażeniem, dodatkowo został wyposażony w Miotacz hadronowy który jest podłączony do Systemu Float oraz łączy się z Miotaczem VARIS w stanie użycia. Conquista jest również wyposażony w tarcze energetyczne na nogach i piersi. Lancelot Conquista został poważnie uszkodzony w walce z Gurenem S.E.I.T.E.N Osiem Elementów.

Kiedy Conquista został wycofany ze służby Suzaku otrzymał nową maszynę, Lancelota Albiona. To specjalny Rycerz Mroku 9-tej generacji zbudowany przez Loyda specjalnie dla Suzaku. Jego konstrukcja znacznie różni się od poprzednich wersji. Zbroja jest znacznie bardziej rozbudowana i ozdobna, tarcze są o wiele większe, broń stanowią dwa miotacze typu Super VARIS oraz dwa miecze typu MVS które są na tyle potężne by przeciąć excalibur Galahada. Jest wyposażony w energetyczne skrzydła wykorzystujące tę samą technologię co ostatnia wersja Gurena.

Dane TechniczneEdytuj

PodstawoweEdytuj

LancelotFront-0.png

DodatkoweEdytuj

UzbrojenieEdytuj

Lancelot Frontier Edytuj

LancelotFrontier.png

Pod koniec Seri C.C. otrzymuje własną wersję Lancelota pomalowaną na różowo, Lancelota Frontiera który jest znacznie słabszy w stosunku do oryginalnego Lancelota, jednak że jest wyposażony w tarczę Persivala. Lancelot Frontier został zniszczony podczas starcia z Gurenem.

DodatkoweEdytuj

LancelotFrontier1.png

UzbrojenieEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki