FANDOM

Gawain
Gawain2.png
Typ jednostki:
Eksperymentalny Rycerz Mroku szóstej generacji
Kryptonim:
Gawain
Producent:
Główni Użytkownicy:
Status:
Zniszczony
Przekształcony w:
Znani Piloci:

Gawain to experymentalny rycerz mroku szóstej generacji którego rozwój dofinansowywał książę Schneizel el Britannia. Jest niemal trzy razy większy od standardowych modeli rycerzy mroku i wyróżnia się dwuosobowym kokpitem pilota. Nie wiadomo czy posiada katapultę pilota. Jednakże dzięki niemu powstały późniejsze bardziej zaawansowane modele typu Gareth i Galahad.

Projekt I RozwójEdytuj

HistoriaEdytuj

Gawain został wyprodukowany przez Święte Imperium Brytyjskie i należał do sił księcia Schneizela. W 2017 książę poleciał do Strefy 11 (Japonii) i zabrał Gawaina ze sobą, na pokładzie Avalona. Zaraz po przybyciu na miejsce, po raz pierwszy, podczas walki użyto dział hadronowych, w które Rycerz Mroku był uzbrojony. Atak miał zabić dowódcę Czarnych Rycerzy, znanego jako Zero, jednak po eksplozji okazało się, że zniknął, a wraz z nim księżniczka Euphemia i jej rycerz Suzaku Kururugi. Podczas poszukiwań Brytyjczycy znaleźli na pobliskiej wyspie Kaminejimie, dziwną świątynię. Schneizel poleciał tam osobiście i zabrał ze sobą Gawaina. Gdy oglądali nietypowe miejsce, płyta znajdująca się na suficie opadła na ziemię, wraz z Euphemią, Zero, Suzaku i japońską pilotką Kallen Kōzuki. W całym zamieszaniu Zero, oraz Kallen ukradli Gawaina i korzystając z jego systemu latającego, opuścili wyspę. Od tego czasu Rycerz mroku należał do Zakonu Czarnych Rycerzy.

Bitwa o Bazę FukuokaEdytuj

Dane TechniczneEdytuj

PodstawoweEdytuj

  • Załoga: 2
  • Wysokość: 6.57 metra
  • Waga: 14.57 tony
  • Napęd: Napęd Yggdrasil, Wkład energetyczny

DodatkoweEdytuj

UzbrojenieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki