FANDOM

Akito the Exiled.png

Code Geass: Akito the Exiled (コードギアス 亡国のアキト, Kōdo Giasu Bōkoku no Akito) jest to OVA, które zostało oficjalnie zapowiedziane z materiałów bonusowych z Code Geass: Cudowne urodziny. Nowe OVA w reżyserii Kazuki Akane ("The Vision of Escaflowne" i "Noein: Mou Hitori no Kimi e") i po raz kolejny oferujące oryginalne projekty postaci CLAMPa. To historia poboczna, która ma miejsce pomiędzy dwoma sezonami Code Geass.

OpisEdytuj

Historia ma miejsce w roku 2017 A.t.b., pomiędzy powstaniem organizacji "Czarnych Rycerzy" i rzekomego powrotu "martwego" Zero. Akcja ma miejsce w Europie, gdzie sprzymierzone narody Unii Europejskiej (E.U.) zostają opanowywane przez przeważające siły Świętego Imperium Brytyjskiego. Na skraju klęski, armia E.U. tworzy specjalną jednostkę znaną jako "W-0", której członkiem jest młody pilot o imieniu Akito Hyuga. Leila Malkal, była Brytyjska Arystokratka, przychodzi z pomocą E.U., dowodząc korpusem Rycerzy Mroku "Wyvern" złożonych z japońskich nastolatków. Lekkomyślnie zanurzają się w pole bitwy, gdzie wskaźnik przeżycia jest bardzo niski, bo tylko około 5%. Walczą o swoją wolność i dla "domu", do którego mogą powrócić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki