FANDOM

C.C.
C.C. (42)
Imię:
C.C.
Znany jako:
Szara Wiedźma
Pseudonim:
Wiedźma Brytanii
Nieśmiertelna Wiedźma
Płeć:
Kobieta
Data urodzin:
a.t.b. N/A
Wiek:
N/A
Wzrost:
168 cm
Waga:
N/A
Grupa krwi:
N/A
Przynależność:
Tytuł:
Lider Zakonu Geass'a (kiedyś)
Ranga:
N/A
Status:
Aktywny
Debiut:
Seiyū:
Yukana

C.C. (jap. シー・ツー Shī Tsū) - główna bohaterka serii Code Geass. Jest nieśmiertelną posiadaczką Geassa, moc przekazała również Lelouchowi

WyglądEdytuj

C.C. wyróżnia się długimi (sięgającymi do pasa) włosami w kolorze limonki. Jej oczy także posiadają niecodzienną, złotą barwę. To kobieta średniego wzrostu, porównywalnego do Kallen. Jej stroje wyglądają obficie i zróżnicowanie. Kiedy zajdzie taka potrzeba, przebiera się w strój Zero.

OsobowośćEdytuj

Z powodu raniącej przeszłości oraz trudów wiecznego życia C.C. staje się samotniczką obojętną na wszystko. Jest swego rodzaju kūdere - na początku tajemnicza, niedostępna i cyniczna w stosunku do bohaterów, potem zyskuje w sobie nieco czułości przez Leloucha, który to był pierwszym, który naprawdę się o nią troszczył.

HistoriaEdytuj

GeassEdytuj

C.C. posiadła Geassa dużo wcześniej przed rozpoczęciem akcji serii, w czasach na pozór wyglądających na średniowiecze. Była wtedy jeszcze małą dziewczynką, mimo to miała na głowie dużo problemów. Zostawała wykorzystywana do różnych prac, by przeżyć. Mocą Królów obdarowała ją mniszka. Mała C.C. zażyczyła sobie, żeby wszyscy ją kochali - wtedy mieszkańcy wioski poczęli obdarowywać ją upominkami, zabiegać o jej względy, prawić jej komplementy i spełniać jej kaprysy. Mimo to dziewczyna nie była zadowolona - oczekiwała prawdziwej miłości. Ilekroć ktoś się do niej zbliżał, C.C. wiedziała, że nie są to prawdziwe uczucia, a jedynie wyimaginowane przez Geassa.

Wiedźma BrytaniiEdytuj

W dalszej historii Code Geass C.C. ofiarowuje Lelouchowi Moc Królów i zatrzymuje się u niego, by poobserwować. Bardzo wciągnęła się interesami Zero, niedługo została aktywną członkinią Zakonu Czarnych Rycerzy.

Istnieje coś, w związku z czym C.C. nie potrafi się pohamować: ma obsesję na punkcie pizzy. Je mnóstwo pizzy, wydawać się może, że korzysta z telefonu tylko dlatego, żeby zamówić to danie. Przez liczne zamówienia w Pizza Hut otrzymała nawet maskotkę - Cheese-kuna.

CytatyEdytuj

  • Czy wiesz, dlaczego śnieg jest biały? Ponieważ zapomniał, jakiego koloru był dawniej.
  • Fałszywe łzy ranią innych ludzi, fałszywe uśmiechy ranią nas samych...
  • Geass, który się we mnie objawił, pragnął, bym była kochana.
  • Lelouch, przyszedł czas, żebyś poznał warunek naszej umowy... moje życzenie... Chcę umrzeć. Zniknąć z tego świata raz na zawsze.
  • Ludzie, niezależnie od tego kim są, chcą wierzyć, że można zwyciężyć... Ale porównując „czas” i „przeznaczenie”, „wiara” ta jest zbyt krucha i bezcelowa.

CiekawostkiEdytuj

  • C.C. w drugim sezonie anime traci pamięć.
  • Potrafi wywołać u drugiego człowieka złośliwe i chaotyczne halucynacje - obrazy z jej przeszłości.
  • Jest utalentowaną pilotką Rycerzy Mroku.
  • W 2007 roku okrzyknięto ją najpopularniejszą postacią żeńską (według Anime Grand Prix)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki