FANDOM

Burai Zero
BuraiZero
Typ jednostki:
Kopia Rycerza Mroku czwartej generacji
Kryptonim:
Producent:
Główni Użytkownicy:
Status:
Wycofany
Powstały z:
Znani Piloci:

Burai ZeroBurai, będący osobistym rycerzem mroku Zero (czyli Leloucha vi Britannia). Został wyprodukowany przez Dom Kyōto w kilku egzemplarzach, specjalnie dla lidera Zakonu Czarnych Rycerzy.

HistoriaEdytuj

Model IEdytuj

Czarni Rycerze otrzymali go w prezencie od Domu Kyōto, wraz z Gurenem i całą armią zwykłych Burai. Niedługo po tym użyto ich po raz pierwszy w walce, podczas bitwy o Narita. Pilotowany przez Zero brał czynny udział w starciu. Gdy Czarni Rycerze wycofywali się, Lelouch uciekając był ścigany przez Lancelota, który zestrzelił jego maszynę, zmuszając go do katapultowania się.

Model IIEdytuj

Po zniszczeniu pierwszej jednostki prawdopodobnie przystało nowy model, lub naprawiono stary. Zero użył go podczas bitwy w Porcie Yokosuka. W trakcie walki udało mu się uszkodzić Gloucestera Corleii, ale chwilę potem został zaatakowany przez Lancelota, który zniszczył jego Burai, przez co ponownie musiał się katapultować. Kapsuła uderzając w ziemię roztrzaskała się, a Zero na skutek uderzenia stracił przytomność.

Model IIIEdytuj

Pilot przeżył i jakiś czas później otrzymał kolejną jednostkę, którą wykorzystał podczas uwolnienia kapitana Tohdoh. W bezpośrednim starciu brały udział tylko nowe modele Gekka i Guren, a Zero tylko przetransportował odbitego więźnia do jego maszyny. Pojawił się również Lancelot, ale dzięki strategii Leloucha udało się uszkodzić maszynę, ujawniając pilota, którym okazał się Suzaku Kururugi. Nadchodzące siły Brytanii zmusiły Czarnych Rycerzy do ucieczki, mimo to akcja zakończyła się sukcesem.

Jakiś czas później Zakon zastawił pułapkę na Lancelota na wyspie Shikine. W celu sprowokowania ofiary Czarni Rycerze zaatakowali lokalne siły. Zero siedząc w swoim Burai z pewnej odległości koordynował walki. Gdy w końcu pojawił się Lancelot zarządzili odwrót. Zero jako przynęta pozwolił się ścigać, aż do pola z zakłócaczów Gefiona, gdzie obie maszyny przestały funkcjonować. Piloci wyszli z Rycerzów Mroku by porozmawiać. Lelouch próbował przekonać przeciwnika do zmienienia strony, ale Suzaku odmówił i dzięki swojej sile pochwycił Zero, czyniąc z niego zakładnika. Chwilę później nadleciał ogromny latający statek, chroniony przez tarcze. Otworzył się dolny właz okrętu, na który wjechał nowy Rycerz Mroku, Gawain i ostrzelał z Dział Hadronowych okolicę, powodując zniszczenie Burai Zero.

Przywódca Czarnych Rycerzy przeżył wybuch, a później ukradł Gawaina, który stał się jego osobistym Rycerzem Mroku.

Dane TechniczneEdytuj

PodstawoweEdytuj

Dodatkowe

UzbrojenieEdytuj

  • 2x montowane w piersi Slash Harkeny
  • 1x karabin szturmowy
  • 2x ochroniarze naręczne
  • montowane pod torsem działko przeciwpiechotne

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki